Przyłącz się do Ilony Felicjańskiej, Darii Widawskiej i Anny Popek. Dotykaj – wygrywaj!

Każdego roku w Polsce u ponad 17 tys. kobiet diagnozuje się raka piersi. Niestety, około 35% z nich nie ma szansy na wyleczenie z powodu zbyt późnego wykrycia choroby. Najczęstszym powodem jest późne zgłoszenie się do lekarza oraz brak wiedzy na temat wykonywania samobadania piersi. Czy można coś zmienić?

1 października rusza 5. edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM. Tego dnia, organizator kampanii, bieliźniana marka Panache, wspólnie ze stowarzyszeniem Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz z partnerem – organizacją MOTORóżowi, podejmą się PRÓBY POBICIA REKORDU GUINNESSA W SAMOBADANIU PIERSI, które odbędzie się na Błoniach przy Stadionie Narodowym w Warszawie. Wydarzenie odbywać się będzie w ramach Narodowego Dnia Sportu organizowanego przez Fundację Zwalcz Nudę.
Dołącz do nas! Bądź częścią tego rekordu i pomóż nam pobić wynik, który aktualnie wynosi 2790 kobiet. Potrzebujemy Ciebie, Twoich piersi i dłoni! Zabierz swoją siostrę, mamę, babcię, przyjaciółkę, sąsiadkę i kogo tylko zechcesz, by towarzyszyć nam w tym wydarzeniu. Impreza startuje od godz. 12:00. Zaś bicie rekordu rozpocznie się o godz. 14:00.
Zbiórka uczestników trwać będzie już od godz. 13:15. Ambasadorkami Dotykam=Wygrywam, które również przyłączą się do bicia światowego rekordu są: Beata Sadowska, Daria Widawska, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Krystyna Kofta, Ilona Felicjańska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Anna Popek, Karolina Szostak, Ewa Wojciechowska, Aleksandra Mikołajczyk, Magdalena Waligórska, Agnieszka Wielgosz, Anna Gzyra, Elżbieta Jędrzejewska, Elżbieta Kozik, Prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

Kampania Dotykam = Wygrywam cudownie wpisuje się w projekt PRÓBY POBICIA REKORDU GUINNESSA W SAMOBADANIU PIERSI. DOTYKAM, to nie tylko WYGRYWAM życie, ale ratuję pierś. Choć o raku piersi i jego profilaktyce mówi się coraz więcej, wciąż przesuwa się dolna granica wieku kobiet dotkniętych. Ważne jest zatem, by regularnie badać zdrowie swojego biustu – wykonując badania kontrolne u lekarza, ale też samobadając piersi w domowym zaciszu. Dlatego już 1 października wspólnie nauczymy się jak samodzielnie wykonać takie badanie. Czekamy na Ciebie! Dołącz do nas i wpisz się do Księgi Guinnessa jako świadoma kobieta dbająca o swoje zdrowie” – zaprasza Elżbieta Kozik, prezes stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Do ustanawiania rekordu Guinnessa w samobadaniu piersi dołączą również miłośnicy i miłośniczki motocykli. W dniu 01.10.2016r. MOTORóżówi aktywnie wesprą promocję wydarzenia i popularyzację działań związanych z profilaktyką raka piersi, poprzez swój symboliczny przyjazd na Stadion Narodowy – ze wszystkich stron Warszawy.
Ponadto, podczas wydarzenia będziesz mieć możliwość skorzystania ze specjalnej strefy zdrowia, w której porad będą udzielać onkolog, lekarz od chorób zakaźnych, dermatolog, nefrolog oraz endokrynolog.

01 października przynieś ze sobą stare staniki, których nie używasz. Marka Panache,
specjalizująca się w produkcji bielizny do miseczki K, w ramach kampanii daje ci
wyjątkową możliwość pozbycia się źle dopasowanych biustonoszy, których noszenie
może zaszkodzić zdrowiu twoich piersi. Przekaż je do re(CYC)lingu, w wyniku którego
biustonosze zostaną utylizowane przez firmę 3R Recycling Solutions, a całościowy
zysk z tego procesu zostanie przekazany na wsparcie działań stowarzyszenia Polskie
Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi. Za każdy oddany stanik
otrzymasz KUPON O WARTOŚCI 20zł na zakup nowego, dobrze dopasowanego
biustonosza z oferty marek Panache, a swój rozmiar będziesz mogła sprawdzić na
miejscu eventu z brafitterkami Panache. Przez cały październik możesz również oddawać swoje znoszone staniki w salonach oferujących bieliznę Panache (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl) i w zamian otrzymać KUPON O WARTOŚCI 20zł. W sklepach tych możesz też skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii brafitterek, na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania.
„Kampania Dotykam=Wygrywam wspiera walkę z rakiem piersi promując edukację w zakresie samobadania, jak i noszenia właściwego rozmiaru biustonosza – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca akcji i przedstawiciel Panache. Będąc w przemyśle bieliźnianym, za nasz obowiązek uważamy popularyzowanie w świadomości kobiet konieczności dbania o zdrowie piersi. Dodatkowo „Kosze na Biustonosze” są łatwym sposobem pozbycia się zalegających w szufladach niechcianych staników i tym samym wsparcia działań stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi” – podkreśla organizatorka, Izabela Sakutova.Partnerami kampanii są: Clear Channel Poland, jedna z wiodących firm OOH, wspiera corocznie akcję „DotykamWygrywam” i nagłaśnia ją na sieci digitali w galeriach handlowych premium, w największych polskich miastach; firma recyklingowa 3R Recycling Solutions, marka Biolaven produkująca naturalne kosmetyki oraz MOTORóżowi. Partnerem eventu inauguracyjnego jest firma Fit Catering.

Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache biorących udział w kampanii znajdziesz na stronie www.dotykamwygrywam.pl, www.panache.pl

→ Pytanie coachingowe: W skali od 1 do 10 oceń, jak bardzo ważne jest dla Ciebie zdrowie?