Czy można, zaczynając od zera, w dwa tygodnie zdobyć atrakcyjną propozycję stażu lub pracy? Oczywiście, że tak. LinkedIn to wspaniałe narzędzie do networkingu, marketingu i sprzedaży, które jest niedoceniane.
Twoje konto w serwisie LinkedIn mówi o tym, kim jesteś, na czym się znasz, z kim będzie Ci po drodze, a z kim niekoniecznie. Może stanowić zachętę do kontaktu, rozmowy, czy ciekawej propozycji biznesowej. Marta Smyrska od dwóch lat pomaga przedsiębiorcom i przedsiębiorczyniom, menedżerom i menedżerkom, konsultantom i konsultantkom zbudować i skutecznie prowadzić konto pracujące na LinkedIn. Uważa, że ten serwis to wspaniałe narzędzie do networkingu, marketingu i sprzedaży, które jest niedoceniane. Wraz z Urszulą Cholewińską napisała więc książkę wypełnioną konkretnymi zaleceniami, przykładami oraz naszym entuzjazmem. Autorki w książce pokazują reguły portalu dla profesjonalistów, które odkryły analizując profile ponad 100 klientów! Zobaczysz, jak zrobić dobry użytek z konta na LinkedIn i wykorzystać je do własnych celów – szukania pracy, klienta lub pracownika. Czy można, zrobić to będąc zupełnie początkującym? To jest możliwe i poradnik „Konto pracujące na LinkedIn” przybliży Cię do tego celu. Znajdziesz w nim praktyczne wskazówki, jak zbudować i prowadzić mistrzowski profil, wzory wiadomości oraz przykłady dobrych i złych praktyk.
Po lekturze tej książki będziesz mogła:
-określić cele swoich działań na LinkedIn oraz powiązać je z celami swojej firmy lub organizacji
-zmienić swój profil na LinkedIn z podstawowego na mistrzowski
-obudzić „drzemiące krawaty”, aby uruchomić nowe możliwości
-pisać lepsze wiadomości powitalne i oferty dla kandydatów do pracy
-prosić skutecznie o referencje
-lepiej korzystać z możliwości sprzedażowych, jakie oferuje LinkedIn
Przewodnik możesz zamówić online: https://contelia.com/produkt/workbook-konto-pracujace-na-linkedin/
Marta Smyrska od 2000 roku pomaga firmom i ludziom w opowiadaniu ich historii. Prowadziła działania PR dla takich klientów jak: Carrefour Polska, Centrum Onkologii, Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Wawel SA. Specjalizuje się w komunikacji instytucjonalnej oraz B2B. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Studium Public Relations Szkoły Głównej Handlowej. Posiada certyfikaty Inbound Hub Spot Academy, Human-Centered Design 201: Prototyping oraz Foundations of UX: Content Strategy.
Wraz ze swoją agencją Smyrska PR wydała workbook „Konto pracujące na LinkedIn” – profesjonalny poradnik dla początkujących i średniozaawansowanych użytkowników LinkedIn. Opracowała w nim wiele praktycznych wskazówek, 12 kroków do mistrzowskiego profilu, użyteczne wzory wiadomości oraz przykłady dobrych i złych praktyk. Cytuje także na jego kartach cenne porady ekspertów.
Marta Smyrska | marta@smyrska.pl | http://smyrska.pl